مصاحبه آرشیو خبر ها
لیگ را بدون معرفی قهرمان رها کنید

لیگ را بدون معرفی قهرمان رها کنید

هنوز بسیار جوان بود که توسط جووانی تراپاتونی مورد توجه قرار گرفت تا همراه یکی از ستاره های آینده بانوی پیر، الساندرو دل پیرو در فصل 93 از پادووا راهی یووه شود. آنجلو دی لیویو که برای شش فصل پیراهن سیاه و سفید یووه را بر تن کرد و در این مدت توانست محبوبیت خاصی را نیز نزد تیفوسی های بانوی پیر به دست بیاورد در یک مصاحبه حاضر شد.

 

ماه های اخیر و رقابت های فوتبال با این شرایط

 

شاید ابتدا این ویروس را دست کم گرفتیم، مدیریت هنوز مشکلاتی دارد و حتی لیگ نیز با تاخیر متوقف شد، این شرایط اسانی نبود و نمی دانستیم چطور با آن روبرو شویم. بازیکنان نیز باید مراقب باشند و مورد محافظت قرار بگیرند اما هنوز هم نمی دانیم که چطور می شود این کار را به درستی انجام داد.

 

شروع فصل ممکن است؟

 

من این مسئله را اسان نمی بینیم، واقعا پیچیده است و دشواری های عجیبی دارد. یک باشگاه برای یک بازی حداقل نیاز به پنجاه نفر برای مقدمات و رسیدگی و انجام مسائل مختلف دارد، در این میان هتل و محل اقامت، شرایط برگزاری و خیلی مسائل دیگر. به نظر من شاید بهتر باشد که رقابت های را همین طور به اتمام برسانیم. در غیر این صورت برای فصل آینده نیز ریسک های زیادی وجود خواهند داشت.

 

اسکودتو را به چه تیمی بدهند؟

 

به هیچ تیمی. رده بندی را همین طور رها کنند و بدون اینکه تیمی قهرمان شود و اسکودتو را به دست بیاورد، چهار تیم ابتدایی جدول برای حضور در لیگ قهرمانان معرفی شوند. به نوعی لیگ کنسل می شود و همین طور که به همین شکل رها شده می ماند بدون قهرمان، فکر نمی کنم کسی بخواهد این فصل را به یاد داشته باشد.

 

با کاهش دستمزد بازیکنان یووه موافق بودید؟

 

صد در صد، بهترین راه و یکی از بهترین حرکت های این ماه های اخیر بود، هیچ شکی نداشتیم که در یووه چنین حرکتی را شاهد باشم، می دانستم. این باشگاه مثال زدنی ست و باید الگو باشد.

 

فتح اسکودتو با یووه

 

همه اسکودتو ها زیبا و فراموش نشدنی هستند اما همیشه آن اسکودتویی که برای نخستین بار فتح کردم به یادماندنی تر و خاص تر است. واقعا هیجان و شادای خاصی را تجربه کردم که هرگز پیش از ان حس نکرده بودم.

 

قهرمانی 1996

 

یکی از تمام پیروزی های مهم دوران حرفه ای که مطمئن هستم هر بازیکنی می خواهد که این جام فوق العاده را بالای سر ببرد. این طور آن عصر را به یاد می اوردم به گونه ای که انگار روز گذشته بود. چه جشن باشکوهی که گرفتیم. شاید برای 15 روز با این شادی قهرمانی نتوانستیم خوب بخوابم.

 

همکاری و پاس کاری با دل پیرو

 

همدیگر را به خوبی می شناختیم، با هم در پادووا بازی می کردیم و شناخت کاملی از هم و نوع بازی همدیگر داشتیم. بازی یووه و رجینا بود که با پیروزی 4 بر صفر ما به اتمام رسید. توپ را در میانه میدان گرفتم در حال که او را می دیدم که در حال حرکت است، به او گفتم در عمق، او ابتدا توپ را به خوبی کنترل کرد و با همان پا شوتی به درون دروازه زد که از ویژگی های گلزنی الکس بود.

 

دیبلا در سطح الکس؟

 

امسال از نوع بازی او خوشم امد. اما باید همیشه بازی کند، سخت است که او را هر از گاهی روی نیمکت می بینم، اما بر این باور نیستم که در هنوز در سطح دل پیرو باشد اما فکر می کنم که بتواند به آن سطح برسد.

 

یووه ساری، نظری داری؟

 

امسال خیلی کم دیدم که یووه خوب و روان بازی کند، خیلی خوشم نیامد، هنوز تمرکز و کارایی تیم کم است اما تصور می کنم که در حال پیشرفت و گرفتن فرم ایده ال است که خب لیگ متوقف شد. اگر لیگ ها شروع شوند باید مراقب باشد هم خطر از دست رفتن صدر وجود دارد و هم در لیگ قهرمانان باید خیلی قدرتمندتر و هماهنگ تر بازی کند.

 

دی لیویو یووه کنونی کیست؟

 

من خودم را در کوادرادو می بینم، بازیکنی ست با شباهت های بسیار زیاد به بازی من.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: